prachtig goede informatie

goede ondersteuning van het team

Fijn merk en website altijd een aanrader!

Snel geleverd zoals altijd! :)

Gewoon super!

Alle produkten van Chi zijn super! Ik ben vooral gek op de Lavinchi olie. De verzending is erg snel en goed verzorgd Een aanrader!

Hele goede ervaringen met Chi essential cosmetics!

Ik heb erg goede ervaringen met Chi essential cosmetics. Mijn huid ziet er altijd voedend en gezond huid en ik zie het ook terug bij mijn klanten. Het is een mooie ondersteuning wanneer je bezig bent met huidverbetering.

geweldige ervaring

Heb onlangs weer een tube Aloë Vera crême gekocht omdat dat spul me enorm goed bevalt. Het smeert heel dun uit, trekt lekker snel in m'n huid en voelt enorm verfrissend. Soms gebruik ik het zelfs ook voor droge voetzolen. Het ruikt ook lekker fris zonder dat het sterk ruikt. Kortom ik vind het een perfect product. Jammer dat er geen tubes van 200 ml. meer zijn, voor zover ik kon ontdekken.

Fijn familiebedrijf

Al vele jaren mijn olie leverancier. Snelle en correcte levering

zeer werkzaam

de producten zijn erg goed en werken prima

Superieur

Geweldige producten en goede dienstverlening

eer goed

goede kwaliteit en snelle levering

altijd zeer tevreden

zeer mooie natuurlijke producten, snelle levering, bij vragen snel een reactie. Kortom: zeer tevreden !!

Kwaliteit voor een goede prijs

Website is overzichtelijk, snelle levering, vriendelijke klantenservice.

top firma en service

Altijd erg fijn om met producten van chi te werken, super fijne firma.

Goede kwaliteit producten, vriendelijke medewerkers en snelle levering.

ik gebruik iedere dag een Naturel Life geur van Chi om het leven op te fleuren....

...ik gebruik iedere dag een "natural Life geur tje van Chi om het leven op te fleuren. Dit maakt de lucht zuiver en de stemming vrolijk....

fijne levering

fijne chauffeur vriendelijk wel wat gehaast maar had waarschijnlijk nog veel meer te doen

Fijne producten. Goede informatie via de mail.

Beste kwaliteit

Hoge kwaliteit en een heel goede service!

De essentiële oliën en de andere producten zijn van een heel hoge kwaliteit! Ook de service de verzending van de bestellingen zijn top. Ik zou van de diverse heel veel gebruikte plantenoliën graag een grotere verpakking willen. Levert ook minder verpakkingsafval op en de prijs kan dan ook wat voordeliger voor de klant zijn.

Hele goede producten

De producten helpen goed

Altijd mooie geuren

Ik ben weer heel erg blij met mijn nieuwe geurtjes voor mijn verdamper, hayfields is mijn favoriet dat geeft mijn huis een vrolijke warme noot. Ook de verzending was weer snel en goed.

Gewoon goed!

Altijd zeer snelle en goede verzending en heerlijke en goede produkten. Ik ben vooral fan van de Lavinchi olie.

Heel fijn bedrijf!

Veel kennis aanwezig en heel interessante studie reizen.

Zeer fijne producten

Zeer fijn in gebruik

Ik gebruik de essentiële oliën van chi aan en af al ongeveer 40 jaar. Nog steeds tevreden over de kwaliteit, de service enzovoorts. Een echte aanrader.

Koele Mei 42

4816JD Breda